Til kassen
FriFrakt

E-post, kundesenter

info@scandinavianphoto.no

Telefon, kundesenter

21 65 98 40

Vi besvarer alle henvendelser innen 48 timer.


Kundesenter og butikk har åpent:
Mandag - Lørdag: 10:00 - 18:00
Søndag: Stengt


Angrerett

Dersom du ønsker å benytte deg av angrefrist gjør du som følger:
Fyll ut angrerettskjemaet som lå vedlagt i din forsendelse, og send varen i retur til oss.
Mangler du skjemaet, så kan du laste ned et nytt angrerettskjema her.

Varen må returneres i samme stand som du mottok den, med all tilhørende emballasje og tilbehør.

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til oss uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen.
Ved benyttelse av kortbetaling ved bestilling på nett blir beløpet refundert tilbake til kortet etter at vi har mottatt varene i retur. Er varene sendt med faktura trenger vi et kontonummer som vi kan refundere beløpet til.

Merk at angrerett ikke gjelder veld levering av forseglede lyd- eller bildeopptak eller forseglet programvare som forbrukeren har brutt forseglingen på.

Har du spørsmål angående angretten? Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21659840 eller send en e-post til info@scandinavianphoto.no.

Du kan også lese mer om angrett i våre salgsvilkår - punkt 8

Feil ved levering

Dersom det har skjedd en feil ved levering av din ordre, eller at du har mottatt feil varer, må du kontakte vårt kundesenter så fort som mulig på info@scandinavianphoto.no eller på telefon: 21659840. Vi vil sørge for at feilen blir rettet så for som mulig.

Ved andre årsaker til retur, ta kontakt med vårt kundesenter på info@scandinavianphoto.no eller på telefon 21659840 før varen sendes i retur. Du vil da motta et returnummer som du skal merke forsendelsen med.

Forsendelsen sendes da til: Scandinavian Photo AS, Møllergata 4, 0179 Oslo

Åpent kjøp

For varer kjøpt i butikk er det ingen angrett.
Vi ønsker derimot at kunden skal bli fornøyd, så i mange tilfeller gjør vi et unntak og tar retur alikevel.

Dette policyen vi praktiserer:

Vare i orginal emballasje med alt tilhørende tilbehør.
Byttes såfremt varen fremdels er i sortimentet (ikke utgått).
Kunde får full pris tilbake i form av gavekort, såfremt varen fremstår som ny.

Dersom vare fremstår som brukt eller på noen måte ikke er salgbar som ny vare, forbeholder vi oss retten til å avvise retur , eller trekke i pris slik at vi kan selge varen som brukt.

Ved innsending av vare skal kunde ta kontakt med vårt kundesenter og motta et returnummer før vare blir sendt i retur. Uten dette nummeret blir retur avvsit og sendt i retur for kjøpers regning.

Vi tar forbehold om eventuelle feil i tekster, bilder samt urimelige feil i prisangivelser.
Sitemap (xml)

Handla löparstrumpor och accessoarerRunon.se, en e-handel för löparentusiaster