Kundeservice

På grunn av overgang til nytt system vil det akkurat nå være noe lengre svartid enn vanlig på kundeservice. Vi vil gjøre vårt beste for å svare på alle henvendelser så raskt som mulig i perioden. Takk for tålmodigheten!

Vanlige spørsmål og svar

Hvorfor er ikke bestillingen min sendt ennå?

Den vanligste grunnen til at bestillingen din ikke er sendt, er at produktet er utsolgt, og vi venter på levering fra leverandøren. Vi vil informere deg fortløpende via e-post om statusen til bestillingen din.

Hvordan vet jeg om et produkt er på lager?

På produktsiden på nettsiden vår kan du se lagerstatusen til produktet. Hvis det står "Finnes på lager", kan vi levere produktet umiddelbart med våre forskjellige leveringsalternativer. Les mer om våre ulike lagerstatuser her. Les mer om våre ulike lagerstatuser her.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Når bestillingen din er sendt fra lageret vårt, vil du motta en e-post om hvordan du sporer pakken din hvis du har valgt levering med Bring eller Posten. Hvis du har valgt å hente i butikken, kan ikke bestillingen spores.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Du kan ikke kansellere bestillingen selv. Kontakt oss umiddelbart, så ser vi om det er mulig å stoppe bestillingen din før den sendes fra oss. Vi gjør vårt beste for å behandle alle bestillinger så raskt som mulig, og derfor er det ikke alltid mulig å kansellere. Hvis bestillingen din har kommet langt i prosessen eller allerede er sendt, må du gjøre en retur i stedet.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Begynn med å lese her om hvordan retur fungerer, for å se om du kan benytte deg av angreretten eller åpent kjøp. Registrere en retursak på nett eller ta med produktet og kvitteringen din til en av butikkene våre, så hjelper vi deg på stedet.

Hvilke betalingsalternativer har jeg?

Vi tilbyr kortbetaling, Vipps, fakturabetaling, delbetaling, kontobetaling og direkte betaling via nettbank. Vi tilbyr også betaling med gavekort kjøpt hos oss. Bare velg det som passer deg best!

Hvorfor får jeg ikke faktura som betalingsalternativ i kassen?

Dersom du ikke mottar faktura som valgmulighet i kassen, kan det skyldes for eksempel kredittvurderingen din eller at du har oppgitt feil informasjon. Hvis du har spørsmål om kredittvurderingen, kan du kontakte kontakte Svea Finans.

Når kommer fakturaen min?

Du vil motta fakturaen din via e-post når vi har sendt bestillingen din fra vårt lager. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, kan du kontakte Svea Finans.

Jeg er bosatt på Svalbard og ønsker å handle hos dere, hvordan gjør jeg det?

Dersom du er bosatt med fast adresse på Svalbard, må du ringe oss før du legger inn en bestilling via nettbutikken dersom du ønsker å handle momsfritt.

Teknologi for kreative mennesker er vår lidenskap.

Vi i SP elsker kreativitet, og vårt fokus er å tilby produkter av høy kvalitet til folk som er interessert i teknologi. Med personlig service og ekspertrådgivning skaper vi løsninger som er skreddersydd for deg og ditt formål – til gode priser.

Let's be friends!
Abonner på vårt nyhetsbrev

Hold deg oppdatert på hva som skjer i teknologibransjen! Hvis du skriver inn e-postadressen din og begynner å abonnere, godtar du å motta nyhetsbrev fra Scandinavian Photo. Som abonnent får du eksklusive tilbud, siste nytt fra ledende varemerker i bransjen og massevis av inspirasjon til e-posten din.

Ditt samtykke er frivillig og du kan når som helst melde deg av eller trekke tilbake samtykket ditt. Les mer om vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter i vår personvernerklæring.

Handlevogn

Handlevogn

Din handlevogn er tom!

Totalt: 0 produkter
0 NOK

Liker

Liker

Ønskelisten er tom

Totalt: 0 produkter
0 NOK

Del handlevogn

Lagre lenken til senere, send den til en venn eller del den i communityet.

Navngi handlevognen
Lenke til handlevognen