Til kassen
Klarna sommerkampanje

E-post, kundesenter

info@scandinavianphoto.no

Telefon, kundesenter

21 65 98 40

Vi besvarer alle henvendelser innen 48 timer.


Kundesenter og butikk har åpent:
Mandag - Lørdag: 10:00 - 18:00
Søndag: Stengt


Sende inn ditt produkt til service / reparasjon

Det er viktig for oss at du føler deg vel ivaretatt, også etter du har gjort en handel. Dersom du skulle være så uheldig å motta en vare som ikke fungerer som den skal, er det vårt mål å behandle din retur så effektivt og raskt som mulig. For å oppnå dette må produktet registreres før det sendes inn, det gjøres raskt og enkelt ved å velge merke i listen nedenfor.

Før vi kan vurdere videre fremdrift må produktet undersøkes av en kvalifisert tekniker. De fleste produsentene har autoriserte verksteder der de undersøker utstyret, noe de har krav på før det bestemmes hva som må gjøres videre. Dette gjelder også betalbare servicer.

De produsentene som har egne rutiner for service og reparasjon finner du listet opp nedenfor. Klikk på produsenten av ditt produkt for å komme til registreringssjema for deres verksted. Hvis produsenten ikke er listet opp velger du "Øvrige merker".

 Har du spørsmål til vår serviceavdeling, kan du sende oss en epost her.

Reklamasjon / Garanti

Produktet vil bli sendt til autorisert verksted for kontroll og undersøkelse ved garanti eller reklamasjon. Hos verkstedet vil ditt utstyr undersøkes av en kvalifisert tekniker.

De fleste produsenter har autoriserte verksteder der de undersøker utstyret. Verkstedet vil vurdere garanti eller reklamasjon først når produktet er undersøkt. Kostnadsoverslag vil utstedes ved betalbar service. Les mer om vilkår ved service her.

Innlevering/Registrering av Service (velg merke)

Mange merker kan tilby raskere og enklere servicetid ved å returnere direkte til produsent eller verksted. De produsentene som har egne rutiner for retur og reparasjon finner du listet opp nedenfor. Klikk på produsenten av ditt produkt for å komme til info om hvordan sende inn ditt produkt til undersøkelse.

Dersom du ønsker at Scandinavian Photo skal håndtere din service, hjelper vi selvfølgelig til med dette! Register service ved å trykke «Scandinavian Photo» i listen under.

Ved innsending til Scandinavian Photo AS, sendes varen til følgende adresse:

Scandinavian Photo AS, Møllergata 4, 0179 Oslo

NB: Merkes tydelig "SERVICE" eller "REKLAMASJON/REPARASJON"

Vi tar forbehold om eventuelle feil i tekster, bilder samt urimelige feil i prisangivelser.
Sitemap (xml)