Til kassen
FriFrakt

E-post, kundesenter

info@scandinavianphoto.no

Telefon, kundesenter

21 65 98 40

Åpningstider


Kundesenter og butikk har åpent:
Mandag - Lørdag: 10:00 - 18:00
Søndag: Stengt


Sende inn ditt produkt til service / reparasjon

Det er viktig for oss at du føler deg vel ivaretatt, også etter du har gjort en handel. Dersom du skulle være så uheldig å motta en vare som ikke fungerer som den skal, er det vårt mål å behandle din retur så effektivt og raskt som mulig. For å oppnå dette må produktet registreres før det sendes inn, det gjøres raskt og enkelt ved å velge merke i listen nedenfor.

Før vi kan vurdere videre fremdrift må produktet undersøkes av en kvalifisert tekniker. De fleste produsentene har autoriserte verksteder der de undersøker utstyret, noe de har krav på før det bestemmes hva som må gjøres videre. Dette gjelder også betalbare servicer.

De produsentene som har egne rutiner for service og reparasjon finner du listet opp nedenfor. Klikk på produsenten av ditt produkt for å komme til registreringssjema for deres verksted. Hvis produsenten ikke er listet opp velger du "Øvrige merker".

 Har du spørsmål til vår serviceavdeling, kan du sende oss en epost her.

Vi tar forbehold om eventuelle feil i tekster, bilder samt urimelige feil i prisangivelser.
Sitemap (xml)

Handla löparstrumpor och accessoarerRunon.se, en e-handel för löparentusiaster