Det virker som at du bruker en gammel nettleser, det kan føre til at alt ikke fungerer eller ser ut som det skal gjøre.

Ordre & Kundeservice

FAQ - Vanlige spørsmål

Hvordan sporer jeg min ordre?

Når din ordre meldes til sending, vil du motta en leveringsbekreftelse på mail. Etter du har mottatt denne bekreftelsen vil du kunne spore sendingen på Bring sin side ved å bruke ditt ordrenummer som referanse.

Hvorfor er ikke ordren min sendt?

Den vanligste grunnen til at en bestilling ikke er sendt er at den inneholder en eller flere bestillingsvarer. Vi anbefaler deg å ta kontakt med oss for å sjekke estimert leveringstid på din ordre.

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse, hva gjør jeg?

Etter at en ordre er fullført, skal du motta en ordrebekreftelse. Om du ikke har mottatt dette kan det tyde på at noe har gått galt, og vi har ikke mottatt din bestilling. Vennligst ta kontakt med oss om du ikke mottar ordrebekreftelse på mail. 

Varen jeg ønsker å bestille står som bestillingsvare, hva betyr det?

Varen finnes ikke på vårt lager og må derfor bestilles fra vår leverandør. Leveringstid vil variere, avhengig av om varen finnes på leverandørens lager eller ikke.

Jeg har ombestemt meg, kan jeg kansellere min ordre?

Ta kontakt med oss på telefon eller mail, så skal vi hjelpe deg med å kansellere din bestilling. Dersom bestillingen har kommet langt i prosessen eller er sendt, må du benytte deg av angreretten og returnere varene. Vi kan dessverre ikke garantere at vi får kansellert din ordre. 

Jeg vil benytte meg av angreretten, hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt oss alltid før du returnerer en vare, så vil vi registrere din retur for raskere behandling. Ved bruk av angrerett dekkes fraktkostnad av kjøper, med mindre annet er avtalt. Les mer: Kjøpsvilkår

Kan jeg returnere kjøp som er handlet direkte i butikk?

I butikk tilbyr vi åpent kjøp i 14 dager. OBS: Gjelder kun ved ubrutt emballasje og kvittering må fremvises. Åpent kjøp gjelder ikke bedriftskjøp.

Jeg vil reklamere på en defekt vare, hvordan gjør jeg det?

Ta kontakt med vår serviceavdeling på mail eller telefon, du kan også henvende deg direkte i i vår butikk. Les mer her: Service

Jeg er bosatt på Svalbard og ønsker å handle hos dere, hvordan gjør jeg det? 

Dersom du er bosatt med fast adresse på Svalbard, må du ringe oss før du legger inn en bestilling via nettbutikken om du ønsker å handle momsfritt.

 

Kontakt oss

E-post: info@scandinavianphoto.no

Telefon: 21659840

Vårt Kundesenter har åpent mandag-lørdag kl. 10:00–17:00

Alle henvendelser vil besvares innen 48 timer. Det kan være noe lengre svartid under høytid og ferier.

Vennligst ha ditt ordrenummer klart, dersom du har spørsmål om status på din bestilling. 

Velkommen skal du være!

@scandinavianphoto_no

Vi hjelper deg å ta bedre bilder! Utstyr, inspirasjon, kunnskap og råd innen fotografering og video. #Scandinavianphoto_no

Følg

Vi hjelper deg med å ta bedre bilder

Bildet og utstyret som gjør det mulig, har vært vår lidenskap siden 1982. Scandinavian Photo har et omfattende tilbud for film- og fotoentusiaster - uavhengig av kunnskapsnivå. I tillegg til utstyret, tilbyr vi inspirasjon, kunnskap, utdanning og råd. Alltid samme pris, enten du handler i butikk, på nett eller telefon.

Let's be friends

Abonner på vårt nyhetsbrev

Ved å melde deg på vårt nyhetsbrev kan du følge med på våre tilbud, kampanjer og kurs. Samt hvilke aktiviteter som skjer i vår butikk i Møllergata 4.

Scandinavian Photo's nettside bruker cookies for at den skal fungere bedre for deg som bruker. Om du ikke godkjenner bruken av cookies kan du enkelt skru av dette under innstillinger i din nettleser. Dog kan dette medføre at visse funksjoner på nettsiden ikke fungerer som de skal.